-15kg

Det är mitt mål för 2016. Innan nästa jul ska jag ha tappat 15kg. Började i måndags.. Har plockat bort allt socker (godis, kakor, bullar etc.) och håller bokstavligt talat på att gå under här hemma! 😅 Är så SJUUUUKT godissugen! 😁 Ska bli spännande att se om det gett något resultat på måndag. Hoppas verkligen det! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till nu bör jag dessutom ammar. Då kan man inte ta till vilka metoder som helst! Det ska ju fortfarande vara allsidig kost och jag måste få i mig tillräckligt så produktionen inte avstannar osv. Missförstå mig rätt. Vill hur som helst att det ska vara hälsosamt (ingen svält eller superdiet), men då behöver jag bara tänka på mig själv. Får väl se vad Alma säger om att introducera lite mat om ett par veckor ☺️ Hon har fått testa gröt, och än har jag inte märkt någon negativ reaktion. Men det är bara ett par skedar än så länge.

Som vanligt har jag tid att skriva när det är dags att sova. Så nu säger jag godnatt! 

Allmänt | |
Upp